/* ini adalah untuk memasukkan google analytic* line 453/

Wednesday, January 6, 2010

Masih Teruja

Salam 1Malaysia buat semua pembaca blog "Tentang Aku". Rasanya kini aku telah dapat mengadaptasikan diriku dengan sekolah baru. Begitu juga dengan anakku si Harrith. Kini terasa keserasian dan kemesraan wujud dalam diriku dan sekolahku. Aku berasa amat tenang sekali. Rakan-rakan di sini pun amat memahami dan bekerjasama. Semangat kekeluargaan memang amat ketara di sini. Tidak kira senior ataupun junior. Baik pihak atasan mahupun bawahan. Oh, ya! Aku baru sempat memasukkan beberapa keping gambar bilik stor sukan SK Parit Nawi yang sempat aku ambil baru-baru ini. Aku amat teruja nak masukkan gambar-gambar persekitaran sekolah yang begitu mempesonakan, ceria dan kondusif. Insya Allah, kalau ada kelapangan aku masukkan. Masalahnya aku gunakan kamera hp. Dahtu pulak, memori dah penuh. Sebenarnya gambar-gambar nie untuk tatapan rakan-rakan khususnya Cikgu Khairul Anuar di SK Pelangi Indah. Buat teman-teman di luar alam maya, kudoakan semoga kalian sihat dan ceria. Sampaikan salam persahabatan buat rakan-rakan yang tidak sempat untuk membaca blog "Tentang Aku" ini. Sekian.

0 comments: