/* ini adalah untuk memasukkan google analytic* line 453/

Tuesday, January 12, 2010

Kembali Sibuk

Apa khabar kalian semua. Diharapkan semuanya sihat dan ceria. Sekarang ini sudah masuk minggu ke-2 persekolahan. Begitu cepat masa berlalu meninggalkan kita. Apatah lagi dengan tugasan-tugasan yang diterima dan perlu dilaksanakan. Kadang kala membuat kita tidak terasa masa telahpun berlalu. Walau bagaimanapun saya cuba mengemaskinikan blog ini bila ada kelapangan. Bagi yang rajin menyinggah di blog ini, saya ucapkan terima kasih atas sokongan kalian semua. Semuanya ini dapat memberi kekuatan untuk saya terus memblog. Sekarang ini saya telah masukkan beberapa gambar yang berkaitan. Diharap ianya dapat menceriakan lagi blog ini. Sebenarnya banyak perkara yang hendak diperkatakan tapi saya harap semuanya dapat bersabar kerana ruang masa belum mengizinkan lagi. Cuma nak selitkan gambar salah seorang pelakon Tari Tiarana yang kebetulan pada masa tu sedang membuat penggambaran di hadapan rumah kami di Pt Kuda, Semerah, Batu Pahat. Kalau tidak silap, Shanaz ni berlakon satu drama dalam program Astro. Scene yang diambil pada masa tu adalah Shanaz jadi Mat Rempit. Untuk scene itu sahaja punya lar lama dan berkali-kali. Patutlah mereka (pelakon-pelakon) diberi bayaran yang agak lumayan kerana bukan senang nak berlakon.

0 comments: