/* ini adalah untuk memasukkan google analytic* line 453/

Tuesday, December 29, 2009

Mesyuarat/Taklimat Awal Tahun Persekolahan 2010


Pada pagi ini aku menghadiri mesyuarat/taklimat awal tahun persekolahan 2010. Pada masa inilah aku dapat menatap wajah dan mengenali semua rakan atau ahli keluarga SK Parit Nawi termasuk GPK dan Guru Besar. Tidak keterlaluan kami di sini lebih bersikap kekeluargaan. Pada masa ini juga, aku menerima jadual waktu mengajar. Aku terkejut jugak kerana aku hanya mendapat 19 waktu mengajar sahaja. Matapelajaran teras yang aku ajar hanyalah Matematik Tahun 1 sahaja. Yang lainnya adalah PJ. Aku bersyukur kerana walaupun sekolah ini kecil tapi guru amat mencukupi. Bilangan murid keseluruhan adalah 193 orang sahaja. Aku tidak lagi menjadi guru kelas. Aku berazam untuk memberi sumbangan dan menjadi guru terbaik di sekolah ini.

0 comments: