/* ini adalah untuk memasukkan google analytic* line 453/

Sunday, December 27, 2009

Bertugas Di Sekolah Baru


Hari ini merupakan hari pertama aku bertugas di sekolah baru. Bermacam-macam perasaan yang bermain di fikiranku. Maklumlah dalam suasana yang baru. Setelah bersarapan aku memulakan perjalanan aku ke sekolah dengan hanya menaiki motosikal. Tepat pukul 7.29 am aku telahpun sampai. Aku adalah orang yang pertama sampai di sekolah. Memang sengaja aku datang awal. Kehadiranku diikuti oleh pekerja-pekerja am. Sempat bersembang dengan mereka. Pukul 8 pagi barulah pejabat di buka. Sesi persekolahan yang baru ini, rupanya kebanyakkan staf-staf adalah orang baru. Setelah itu seorang demi seorang guru lama datang dan kami berkenalan. Mereka menyambut aku dengan baik sekali. Aku rasa sungguh selesa dan gembira. Aku teringin nak hantar kedua-dua anak aku belajar di sekolah yang aku rasakan sungguh ceria dan kondusif.

0 comments: