/* ini adalah untuk memasukkan google analytic* line 453/

Sunday, April 11, 2010

Facebook Vs Blog

Salam untuk semua. Terlebih dahulu aku ingin menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf kerana sudah agak lama tidak menulis dalam blog ini. Itulah sebenarnya kelemahan aku. Kalau tengah bersemangat hingga sanggup melupakan hal-hal lain. Tapi kalau dah puas aku cepat kebosanan. Apatah lagi kalau ada dah dapat penerokaan yang baru. Yelar...sekarang nie aku tengah kemaruk ber"facebook". Sebenarnya banyak cerita nak dimuatkan tapi kesempatan tiada kerana tarikan nak berfacebook lebih kuat daripada berblog. Bagi pengunjung blog "Tentang Aku" yang setia kuucapkan jutaan terima kasih kerana tidak jemu-jemu menyinggah di blog aku.
Untuk entri berikutnya aku cuba memuatkan perkembangan terbaru tentang diri aku. Sekian, terima kasih. Hingga kita berjumpa lagi dilain entri. Wassalam.

0 comments: